Връщане и замяна

Онлайн пазаруването е голямо удобство за тези, които не разполагат със свободно време за традиционен шопинг, но все още доста хора се притесняват да купуват дрехи без да са ги видяли и пробвали. При нас няма място за притеснения, тъй като безпроблемно може да върнете или замените всеки закупен продукт до 20 дни от датата, на която сте го получили. 


За да замените или върнете продукт е нужно:
•    Да пазите касовата бележка, която сте получили с пратката;
•    Да не сте отстранили етикетите на продукта и да пазите неговата оригинална опаковка;
•    Да не сте носили, прали или гладили продукта и да няма следи от зацапване; 
•    Да ни позвъните на тел.  0878 599 950 или да ни пишете e-mail на [email protected] като споделите с нас какво искате да замените/върнете, кой е номера на поръчката, с който сте го получили и каква е причината. 


Каква е процедурата?


Вариант А: Получи ли сте своя продукт, но зажалост това не е вашият размер и искате да го замените за друг по-малък или по-голям. Няма проблем. Свържете се с нас и ние ще Ви кажем къде да изпратите продукта, заедно с касовата бележка. След като го получим, наш служител ще го прегледа и ако всичко е наред и отговаря на изброените по-горе изисквания, още същия ден ще Ви изпратим желаният от вас размер. Разходите по доставката за връщането на продукта към нас са за сметка на клинта, но добрата новина е, че ще изпратим новият резмер до удобен за вас офис на Еконт без да заплащата още веднъж такса за доставка. 


Вариант Б: Получи ли сте своята поръчка, но не сте убедени, че това е вашият продукт, колебаете се дали ви стои добре, дали цветът ви подхожда и дали да не го върнете. Не нужно да решавате веднага. Може да помислите в рамките на 20 дни, стига през това време да не го носите и да пазите касовата бележка, етикета и оригиналната опаковка. Ако решите, че искате да го върнете, свържете се с нас, за да ви дадем инструкции къде да го изпратите. Може да ви върнем парите или да си изберете нещо друго от нашия онлайн магазин, което да доплатите или в случай, че цената е по-ниска да Ви върнем само остатъка от сумата. След като го получим върнатия продукт, наш служител ще го прегледа и ако всичко е наред и отговаря на изброените по-горе изисквания, в рамките на 5 работни дни ще възстановим  сумата по цената на продукта по вашата банкова сметка. Транспортните разходи за връщането на продукт са за сметка на клиента, но добрата новина е, че ако сте си избрали друг продукт и искате замяна, ние ще го изпратим до удобен за вас офис на Еконт без да заплащата още веднъж такса за доставка. 

 

В случай, че сме допуснали грешка при изпращането на вашата поръчка и сте получили грешен номер или артикул, разходите по неговото връщане и замяна са за наша сметка.