Често задавани въпроси

Как да направя поръчка? 
В mydress.bg може бързо и лесно да направите поръчка с няколко клика. Не е нужно да имате регистрация или създаден профил в сайта. Отворете желаният от вас продукт, изберете размер и го добавете в кошницата. От нея продължете към поръчката и попълнете своите данни за доставка. В случай, че вече имате създаден профил и сте пазарували от нас, вашият адрес за доставка ще се покаже автоматично и няма да има нужда да въвеждате нищо допълнително. 
След завършване на поръчката ще получите автоматично e-mail с потвърждение, че вашата поръчка е пристигнала при нас. 
Ако срещате някакво затруднение, ако имате допълнителни въпроси или просто сте в движение, може да ни позвъните на тел.  0878 599 950 и ние ще приемем вашата поръчка по телефона.

 


С коя куриерска фирма доставяте и каква е цената на доставката?
Изпращаме поръчките с куриерска фирма Еконт с право на преглед и тест преди заплащане. Цената на доставката до офис на Еконт е 2.90 лв. Цената на доставката до посочен от вас адрес се изчислява по тарифата на куриерската фирма и може да варира според теглото и наложеният платеж на пратката. За поръчки на стойност над 89 лв., доставката е безплатна.

 

Продуктите налични ли са?
Да, всички продукти, които виждате са налични на склад. В случай, че сте направили поръчка за артикул, който вече е изчерпан, ще се свържем с вас на посочения телефон.

 


Как да разбера, че поръчката ми е изпратена?
След като направите поръчка на сйта, ще получите e-mail с потвърждение, че поръчката е пристигнала при нас. След като я изпратим, ще получите друг e-mail, в който ще видите номера на пратката, която вече пътува към вас. 

 

Кога ще получа поръчката си?
Ще получите своята поръчка още на следващия ден, ако сте я направили до 16:30 часа. Важи за делничните работни дни. Изключение правят събота, неделя и официалните почивни дни, когато експресната доставка не важи. Ако сте направили своята поръчка в тези дни, тя ще бъде изпратена на първия работен ден и ще я получите на следващия ден. 
В случай, че има някакво необичайно забавяне с доставката на вашата пратка, ние ще Ви информираме своевременно. 

 


Как мога да платя?
Може да заплатите своята поръчка на куриера при получаване на пратката. Освен с наложен платеж, много скоро ще Ви предложим и опция за плащане с банкова карта.


Мога ли да добавя или да променя някои от продуктите в поръчката си?
Няма проблем да се направи корекция на поръчаните продукти или техния брой, стига пратката все още да не е изпратена.  Може да ни се обадите на тел. 000000 или да ни пишете на [email protected]  и ние ще променим, каквото желаете. В случай, че имате профил и сте направили поръчката с него, може сами да влезнете в профила си и да промените поръчката, преди да е изпратена. Ако часът е след 16:30 и вече сте получили e-mail с номер на вашата пратка, то поръчката вече пътува към вас и няма как да бъде коригирана.


Направих поръчка, но искам да сменя адреса за доставка. Как мога да го направя? 
Няма проблем да промените адреса за доставка. Обадете ни се на тел. 0000000 или ни пишете на [email protected], или в нашата facebook страница. Дайте ни другия адрес и ние ще изпратим поръчката, където желаете или ще пренасочим пратката, ако вече сме я изпратили. 

 

Мога ли да върна или заменя продукт?
В случай, че не сте уцелили своя рамер или просто решите, че това не е вашия продукт, няма проблем да го върнете или замените за друг. Може да го направите в срок до 20 дни след получаване на поръчката. Нужно е само да пазите своята касова бележка и продукта да е в оригиналната си опаковка с етикети и без следи от носене или зацапване. Обадете ни се на  0878 599 950 или ни пишете на [email protected] и ние ще Ви съдействаме. 
При връщане на продукт, сумата за него ще Ви бъде възстановена по банкова сметка в рамките на 5 работни дни, от датата, на която сме го получили обратно. Още подробности за връщането и замяната може да видите ТУК.

 

Как да използвам код за отстъпка?
Често може да се възползвате от различни видове отстъпки, чрез специален код. Запишете кода и когато правите поръчка го въведете в полето „код за отстъпка“, което ще видите преди да се завършите поръчката. След като го въведете натиснете бутона „използвай“ и ще видите сумата, която се приспада. Не забравяйте да потвърдите поръчката след това. Обърнете внимание, че всеки код е валиден за определен период от време или при опредлени условия. 

 

Поръчах един продукт, а получих друг птодукт/грешен размер. Какво да правя?
Надяваме се такива случаи да няма или да са много, много редки. Ако сме допуснали грешка при изпращането на вашата пратка, искрено съжеляваме за неудобството, което сме Ви създали. Все пак не можем да обещаем, че сме безгрешни, но обещаваме, че ще поправим грешката възможно най-бързо и за наша сметка. Позвънете ни на тел.  0878 599 950  или ни пишете на [email protected], или на лично въобщение в нашата facebook страница. 


Защо да се регистрирам на сайта?
Регистрацията на сайта не е задължителна, но ще направи онлайн пазаруването по-лесно и бързо. Когато имате профил, може да добавите един или няколко адреса за доставка. Така няма да се налага всеки път да пишете своите данни, а ще може само с един клик да изберете къде да получите пратката си. Ще виждате историята на своите поръчки, ще може сами да коригирате своите данни бързо и лесно, ако имате нов телефонен номер или нов адрес, например. Ще може да използвате функцията „любими продукти“ и да следите продуктите, които харесвате. 

 

Имате ли физически магазин?
Mydress.bg е онлайн магазин и не разполагаме с физически магазини. 

 

Как мога да се свържа с вас?
За всякакви въпроси и съдействие може да ни позвъните на тел.  0878 599 950 или да ни пишете на [email protected] Ако желаете, може да се свържете с нас и във facebook, като харесате нашата страница ТУК. На разположение сме всеки работен ден от 09:30 до 18:00 часа.